درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

۲ گام برای جلوگیری شکست کسب و کار

  • 18 شهریور 1400
۲ گام برای جلوگیری شکست کسب و کار

پس تصمیم داری تا یک کسب و کار جدید راه اندازی کنی. باید بدانی که پیش از آغاز فعالیت های خود نیاز است تا با در نظر گرفتن برخی از عوامل مهم، موفقیت خود را پیش بینی کنی و از شکست کسب و کار جلوگیری کنی.

گام اول

مهم نیست که در حال راه اندازی یک شرکت، کارخانه و یا یه مغازه کوچک هستی. مهم این است که با نیازها و خواسته مشتری آشنا باشی. فعالیتی مطابق با نیاز و سلیقه مشتری داشته باش. این کارها می تواند تا حد زیادی موفقیت تو را تضمین کند و از شکست کسب و کار جلوگیری کند

به این نکته توجه داشته باش. حرکت با توجه به نیاز مشتری، نخستین گام برای راه اندازی یک کسب و کار موفق است.

گام دوم

تو به هم تیمی و یا همکارانی نیاز داری. در کنار آن ها می توانی به صورت حرفه ای فعالیت خود را آغاز کنی. به عنوان مثال یک مغازه را در نظر بگیر که قرار است در آن یک کالای پُرطرفدار را بفروشی. برای اینکه بتوانی به صورت حرفه ای فعالیت داشته باشی و از موفقیت خود اطمینان حاصل کنی، بهتر است تا از نیروی های متخصص (فروشنده های با تجربه) کمک بگیری.

اگر تمایل نداری تا کسب و کار خود را به صورت چند نفره مدیریت کنی، توصیه می شود تا حداقل برای یک مدت زمان مشخص از تجربه دیگران برای پیشرفت کار خود استفاده کنی تا وضعیت به ثبات برسد.

دقت داشته باش که همیشه راه اندازی یک کسب و کار به سرمایه نیاز دارد. تو باید تا جایی که می توانی از هدر رفتن سرمایه جلوگیری کنی. در نتیجه نیاز است تا پیش از آغاز فعالیت های خود درصد ریسک و شکست فروشگاه را کم کنی.

این نکته را به خاطر بسپار که هر چقدر که بتوانی میزان ریسک و شکست فروشگاه را کاهش دهی، درواقع میزان موفقیت خود را افزایش داده ای.

در نظرات بنویس اگر بخواهی روی یک فروشنده خوب که برایت کار میکند یک قیمت بگذاری به نظرت چند می ارزد؟

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم