درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

راهنمای تصویری فروش اقساطی با رقم

  • 15 خرداد 1402
راهنمای تصویری فروش اقساطی با رقم

آیا اقساطی کار میکنید!؟ پس شک نکنید که رقم به کارِ شما می‌آید.

در این نابسامانی‌های بازار امروز، با قیمت‌هایی که هرروز و به‌طور مرتب بالا می‌روند، شاید شما هم مثل خیلی‌ از کسب و کارهای دیگر به خاطر صلاح تجارت خودتان و رعایت حال مشتری هایتان ترجیح‌تان این باشد که فروش اقساطی داشته باشید. اما یکی از دغدغه هایی که در این زمینه به سراغتان می‌آید مدیریت کردن آن است.

به جای اینکه ساعت ها و بلکه روزها و هفته ها را صرف نگرانی از بین رفتن اطلاعات و از یاد رفتن زمان تسویه و ... باشید؛ حتماً فوت و فن زیر را یاد بگیرید. مشاهده و تمرین این آموزشی که برای شما آماده کرده ایم کمتر از 5 دقیقه زمان نیاز دارد.

برای فروش اقساطی از کجا شروع کنیم!؟

مستقیم میرویم سراغ اصل مطلب. با ساختن دفترحساب شروع کنید! دفتر حسابِ رقم مجموعه‌ای از تمام مشتری‌های مرتبط و مبلغ‌ها و خدماتی است که با آن افراد تبادلات میشود. نام دفتر حساب خود را بگذارید فروش اقساطی.

بیایید فرض کنیم شما یک فروشنده گوشی‌های همراه هستید تا بهتر بتوانیم نشان دهیم چطور میشود از رقم استفاده کنید.

اول از همه باید توی صفحه خانه باشید و بعد روی کادر مربعی رنگ بالا کلیک کنید و یک دفترحساب جدید با عنوانِ فروش اقساطی ایجاد کنید. بعد از این کار، دکمه پایین با عنوان اضافه کردن مشتری جدید را فشار بدید.

به همین سادگی شما اولین طرف حساب خودتون رو وارد کردید. بعد از اینکار با صفحه زیر روبرو میشوید.

همانطور که از توضیحات این عکس مشخص است، اگر شما از مرتضی سرحدی طلب دارید ، گزینه دادید و اگر بدهکارید گزینه گرفتید را وارد کنید. بیایید فرض کنیم که ما از مرتضی سرحدی طلبکاریم، یک گوشی A23 سامسونگ را به ایشان فروخته‌ایم پس میبایست گزینه دادید رو بزنیم.

در این جا ما فقط با قسمت‌های سبز رنگ کار داریم. مبلغ گوشی همراهی که فروخته‌ایم را وارد میکنیم. مثلاً 9 میلیون و 500 هزار تومان.

شرح : همان قسمتِ چرایی طلب ماست. مثلاً مینویسیم "سامسونگ A23". تاریخ و ساعت هم که واضح هست. در قسمت تصویر ضمیمه هم میتوانیم عکس اقساط ، گوشی ، رسید، دست نویس امضا شده یا هرچیزی را که دلتان بخواهد ذخیره کنید. بعد گزینه ثبت رو میزنیم.

پس اولین طلب یا قبض و یا تراکنش خودمان را با ایشان ثبت کردیم. در نوار ابزار بالا دو گزینه را مشاهده میکنید که خیلی برایتان کارآمد است. یادآور و گزارش.

در قسمت یادآور همانطور که مشاهده کردید، زمان قسط هایی که با مشتریتان طی کردید تا پرداخت کند را تنظیم میکنید. در روز سررسید، یک پیامک از طریق رقم حاوی یادآوری دریافت خواهید کرد. بعد از پرداخت قسط ایشان، گزینه گرفتید را بزنید تا بدانید که قسمتی از این مبلغ را ایشان پرداخت کرده‌اند.

در قسمت گزارش، هم میتوانید بازه مشخص تعیین کنید و هم مشاهده پیش نمایش بزنید تا دقیقا بدانید که تا چه مرحله ای پیش رفته اید و در کجای کار هستید. مانند مثال زیر تا به شما یک گزارش همانند فاکتور تحویل دهد.

پس در قسمت خانه میتوانید مشتری های خودتان را تعریف کنید و آنچه طلب دارید را برایشان ثبت کنید. مبلغ کل طلب و بدهی از همه مشتری هایتان را میتوانید از این قسمت ببینید.

فروش اقساطی با رقم! شما فقط کاسبی کنید!

به این فکر کنید که تمام این کارها را بخواهید با کمک کاغذ و در دفتر های کاغذی انجام بدهید! حتی نمی شود فکرش را هم کرد. همه چیز به سمت آسانی و رفاه بیشتر راه پیدا میکند و رقم یکی از بهترینِ راه هاست.

پس شما این کار را به رقم بسپارید و راحت به تجارت خودتان بپردازید و خدمات بهتری به مشتری خودتان برسانید.

دیدید که که کار با رقم چقدر آسان بود؟ رقم این امکانات را در اختیار شما می گذارد تا خیالتان از بابت حساب و کتاب کردن و مدیریت های پیچیده با دغدغه زیاد کاملا آسوده شود. تلاش ما همین است که شما بی دغدغه تر از گذشته زندگی کنید.

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم