درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

راهنمای خرید اشتراک ویژه و اشتراک هدیه رقم

  • 16 مرداد 1402
راهنمای خرید اشتراک ویژه و اشتراک هدیه رقم

برای اگر قصد خرید اشتراک از رقم رو دارید پس قطعاً آشنایی با خود برنامه رقم هم دارید. اگر باز هم دوست دارید تا درباره کلیات رقم بدانید میتوانید کلمه رقم را کلیک کنید.

برای خرید اشتراک عادی رقم باید ابتدا رقم خودتون رو باز کنید. از منوی پایین برنامه "رقمِ من" را انتخاب کنید و اشتراک نامحدود را لمس کنید.

سه نوع اشتراک یک ماهه، شش ماهه و 12 ماهه قابل تهیه هست که میتوانید یکی از اینها را انتخاب کنید. همینطور اگر سوالی داشتید میتوانید گزینه‌های زیر آن را لمس کنید تا به پاسخ خودتون برسید.

بعد از لمس یکی از اشتراک‌های مدنظرتون وارد صفحه زیر میشوید. در اینجا اشتراک 6 ماهه به عنوان مثال انتخاب شده است. در نهایت پرداخت از طریق درگاه امن بانکی را بزنید.

به همین راحتی شما اشتراک ویژه رقم را تهیه کردید. پیشنهادِ ما اینست که حتماً عکس فیش واریز یا رسید پرداخت را برای اطمینان خاطرِ بیشتر داشته باشید.

خرید اشتراک ویژه رقم چگونه است؟

همانند تهیه اشتراک ویژه رقم وارد منوی رقمِ من شده، اما به جای اشتراک نامحدود از گزینه اشتراک یک ماهه هدیه استفاده کنید. در اینجا شما میتوانید برای دوست خودتان اشتراک 6 ماهه تهیه کنید و خودتان نیز یک ماهه اشتراک هدیه بگیرید.

توجه بفرمایید که در کادر بالا میبایست شماره همراهی که دوستتان با آن حساب کاربری ایجاد کرده وارد کنید و در انتها گزینه بررسی عضویت را بزنید.

با کلیک کردن دکمه خرید و دریافت هدیه؛ شما اشتراک هدیه را به راحتی فعال کردید. توجه کنید که این به صرفه‌ترین حالت ممکن برای تهیه اشتراک هست.

دیدید تهیه اشتراک ویژه رقم چقدر آسان است؟ به همین سادگی میتوانید اشتراک هدیه نیز برای دوستتان نیز فراهم کنید. در مجموع، رقم امکاناتی را در اختیار شما می گذارد تا خیالتان از بابت حساب و کتاب کردن و مدیریت های پیچیده با دغدغه زیاد کاملا آسوده باشد. تلاش ما همین است که شما فقط به شغل خود بپردازید و سعی کنید کسب و کار خود را گسترش دهید و در زمان و هزینه برای حساب و کتاب هایتان تا حد امکان صرفه جویی کنید.

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم