درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

مغازه داری حرفه ای با انگیزه بالا و تقویت بازاریابی

  • 11 آبان 1400
مغازه داری حرفه ای با انگیزه بالا و تقویت بازاریابی

در بسیاری از موارد بزرگترین تفاوتی که میان مغازه دار معمولی و حرفه ای وجود دارد مربوط به سود و درآمد آن ها است. یک مغازه دار معمولی شاید در هر شرایطی بتواند درآمدی معمولی داشته باشد. در حال حاضر به دلیل وجود تورم بالا، می توان گفت که درآمد معمولی یعنی درآمدی بسیار پایین برای تمام کسب و کارها~در حدود ماهی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان(آبان ماه سال ۱۴۰۰)!

رسیدن به درآمد بالا = مغازه داری حرفه ای

زمانی که به عنوان یک مغازه دار و یا فروشنده معمولی متوجه شدی که به درآمد بیشتری نیاز داری، مسیرت برای حرفه ای شدن آغاز شده است. غیرحرفه ای عمل کردن همیشه تو را معمولی نگه می دارد. همه از رشد حرف میزنند اما کمتر کسی تلاش میکند حرفه ای شود و نتایج درخشانی به کارنامه کاری اش اضافه کند.

یک مغازه دار معمولی بودن اشکالی ندارد. مگر اینکه بلندپروازی کنی و بخواهی به قدری پول در بیاوری که بالاتر از انتظارات فعلی می باشد.

انگیزه خود را بالا ببر

یک مغازه دار حرفه ای همیشه سعی می کند تا با انرژی بالا به فعالیت های کاری خود ادامه دهد. بهتر است تا سعی کنی تمام مواردی که می توانند انرژی تو را در محل کار افزایش دهند را پیدا کنی. از آن موارد در زمان انجام فعالیت های کاری استفاده کنی.

در زمینه بازاریابی و فروش مطالعه داشته باش

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود از یک مغازه دار معمولی، تبدیل به یک مغازه دار حرفه ای شوی، یادگیری ترفندها و راهکارهای فروش و بازاریابی است. دانش بازاریابی به تو کمک می کند تا  بتوانی مشتریان را به سمت مغازه خود جذب کنی.

 در نظرات بنویس آیا خود را یک مغازه دار معمولی می دانی یا یک مغازه دار حرفه ای؟

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم