درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

رسیدن به ثروت در ایران، سخت یا آسان؟

  • 23 شهریور 1400
رسیدن به ثروت در ایران، سخت یا آسان؟

به توجه به اینکه چند سالی است که مردم ایران با مشکلات اقتصادی مواجه شده اند، احتمالا در ذهن بسیاری از افراد این سوال وجود دارد که، آیا در ایران می توان مسیر رسیدن به ثروت را پیدا کرد؟ ممکن است اگر این سوال را در یک جمع چند نفره بپرسی با پاسخ های عجیب رو به رو شوی، که همگی معنای غیر ممکن بودن داشته باشند.

البته شرایط فعلی ایران مشکلات زیادی را برای بسیاری از کسب و کارها به وجود آورده است. مطمئن باش که همیشه راهکاری برای رسیدن به ثروت و موفقیت وجود دارد.

واقعیت این است که شاید با یک درآمد معمولی نتوانی ثروتند شود. می توانی در کنار شغل فعلی خود با انجام یک فعالیت خلاقانه به درآمد بیشتری دست پیدا کنی.

با توجه به اینکه تحریم ها دسترسی به برخی از خدمات و کالاها را محدود کرده است می توانی از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنی. میتوان با ارائه برخی از این خدمات و کالاها به ایجاد رونق اقتصادی کمک کرد.

تنها کافی است تا کمی خلاقیت و نوآوری داشته باشی تا بتوانی از این فرصت ها در جهت رسیدن به ثروت استفاده کنی.

در طول تاریخ بارها این اتفاق توسط افراد مختلف تجربه شده است که با ایجاد یک محصول جدید و یا ترکیب یک محصول با کمی خلاقیت، توانسته اند تبدیل به تولیدکنندگان بزرگ و ثروتمندی شوند.

تنها تفاوت انسان های موفق با سایر افراد در طرز تفکر و عمل است.

ممکن است که تو یک ایده بسیار جذاب در ذهن خود داشته ای و صرفا به این دلیل که در زمان مناسب آن را اجرا نکرده باشی، نتوانسته ای به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنی. ثروتمند شدن در ایران کار سخت و دشواری نیست، با کمی خلاقیت و اقدام در زمان مناسب می توانی تبدیل به یک انسان ثروتند ایرانی شوی.

در نظرات بنویس چند بار برای رسیدن به ثروت تلاش کرده ای؟

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم