درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

گزارش لایو چطور با تکنیک FAB فروش بیشتری داشته باشیم

  • 17 بهمن 1400
گزارش لایو چطور با تکنیک FAB فروش بیشتری داشته باشیم

یکی از اهداف اصلی رقم، آموزش کسب و کار  است تا بتواند در فروش بیشتر به تو یاری برساند. به همین خاطر، هرروز تیم رقم در حال فکر برای پیاده‌سازی ایده‌های مختلف برای آموزش بهتر این مهارت‌ها به تو است. یکی ایده‌های اثرگذار و پربازدهی که در این مدت ما برای تو اجرا کردیم، لایوهای هفتگی کسب و کار بوده است. در این لایوها سعی کردیم تا با کمک‌گرفتن از یک مهمان خبره، به صورت زنده و مستقیم این آموزش‌ها را به تو منتقل کنیم تا کارایی این آموزش‌ها بالاتر برود و تو بتوانی سوالات خودت را هم در لحظه بپرسی و ابهامی نداشته باشی.

هفت قسمت متوالی این لایوها با حضور آقای هیمری مربی کسب و کار و خلاقیت برگزار شده که آخرین جلسه مربوط به تاریخ 13 بهمن بوده است. در این لایو تکنیک  ‌بیش‌فروشی در کسب و کار یا  UPSelling آموزش داده شد. برای آشنایی بیشتر با این تکنیک می‌توانی به صفحه اینستاگرام رقم بروی و لایو ذخیره شده‌ی آن را ببینی.

همچنین اگر وقت دیدن لایو را نداشتی، امکان خواندن خلاصه این لایو را در قسمت داغ کسب و کار بلاگ رقم داری. فرصت را از دست نده، حتما به یکی از این دو صفحه برو و آموزش این تکنیک جذاب و دیگر تکنیک‌های کاربردی بخوان یا ببین.

تکنیک FAB چیست ؟

 FAB ترکیب سه کلمه‌ی انگلیسی Feature، Advantage و Benefit است. Feature یعنی تو ویژگی‌های محصولت را برای مشتری خودت توضیح بدهی. Advantage یعنی به طور کامل برای فرد مخاطب یا مشتری مشخص کنی که محصول تو چه برتری‌هایی نسبت به دیگر موارد موجود در بازار مصرفی دارد. Benefit هم یعنی برای مشتری تعیین کنی که با استفاده از محصول تو چه نیازی از او برطرف می‌شود و چه استفاده‌ای از آن می‌برد.

تکنیک  FAB چه کاربردی در افزایش فروش دارد؟

زمانی که تو می‌خواهی محصول خودت را به مشتری معرفی کنی، باید ابتدا Benefit مشخص محصول را به مشتری بگویی، سپس Advantage آن را بیان کنی و در آخر به سراغ Feature های آن بروی تا بتوانی اثر بیشتری بر‌روی فرد مخاطب خودت در هنگام بازاریابی محصولت بگذاری. اگر این تکنیک به خوبی استفاده بکنی، می‌توانی محصولت را در ذهن مشتری برای همیشه قرار بدهی و اطمینان پیدا کنی که هیچوقت از ذهنش خارج نمی‌شود.

مزیت‌های کارت NFC چیست؟

برای نمونه یک چاپ‌کننده کارت ویزیت NFC را در نظر بگیرید، ویژگی یا Feature این محصول این است که تگ NFC دارد و با قرار گرفتن در کنار گوشی تلفن همراه به راحتی به آن متصل می‌شود، جنس آن از PVC است که دوام و ماندگاری بالایی دارد، ابعاد کوچکی دارد، شیک است و پنل کاربری آن نیز امکان شخصی‌سازی دارد.

کارت ویزیت NFC نسبت به رقبا چه برتری‌هایی دارد؟

برتری یا Advantage  آن نسبت به رقبا این است که نیاز به کارت ویزیت کاغذی را از بین می‌برد و هزینه‌های مربوط به آن را کاهش می‌دهد تا تو بتوانی صرفه‌جویی بیشتری کنی. همچنین استفاده از این کارت، امکان گم‌شدن اطلاعات منتقل‌شده‌ی تو به مشتری را از بین می‌برد.

استفاده از کارت ویزیت چه مزیتی برای تو دارد؟

مزیت یا Benefit این کارت، فراهم‌آوردن امکان معرفی ساده برای مشتریان این کسب و کار یعنی مغازه‌داران است. مغازه‌دارانی که از این کارت‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند با قرار‌دادن کارت NFC در کنار گوشی مشتریان خودشان، معرفی کاملی از خودشان به آن‌ها داشته باشند.

همچنین با قراردادن گوشی در کنار این کارت، مغازه‌دار می‌تواند، شماره خودش را به گوشی مشتری منتقل کند و ارتباطات بیشتری برای خودش و فروش محصولش بسازد.

با استفاده از تکنیک FAB بهتر محصولاتت را بفروش

در این قسمت لایو، در مورد تکنیک FAB با تو صحبت کردیم و این تکنیک را به طور کامل و همراه با مثال توضیح دادیم تا بتوانی از آن به خوبی استفاده کنی. با استفاده از این تکنیک، هر محصولی قابل فروش و عرضه به مشتری است و دیگر نیازی نیست که برای معرفی آن با دغدغه رو‌به‌رو باشی.

قبل از رفت در قسمت نظرات برای ما بنویس که آیا تا به حال از این تکنیک استفاده کردی یا نه؟ و چه فوایدی برای تو داشته است؟

لایوهای کسب و کار رقم به این قسمت محدود نمی‌شود و تو می‌توانی چهارشنبه این هفته لایو بعدی را از طریق صفحه‌ی اینستاگرام ببینی و اگر سوالی هم داری، در این لایو بپرسی. حتما در لایو شرکت کن، چون ما منتظرت هستیم.

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم