درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

راهنمای تصویری حساب کتاب زندگی شخصی و خانوادگی با رقم

  • 15 خرداد 1402
راهنمای تصویری حساب کتاب زندگی شخصی و خانوادگی با رقم

دقیقا رقم چطور میتواند به شما در حساب کتاب شخصی و خانوادگیتان کمک کند؟

در گذشته و سالهای پیشین مدیریت مالی شخصی و زیر نظرگرفتن حساب دخل‌وخرج‌ها به این سادگی‌ها امکان‌پذیر نبود و گاهی اوضاع از کنترل خارج می‌شد. برای حساب کتاب منزل خودمان یا حساب کتاب خانوادگی که نیاز نداریم برویم حسابدار استخدام کنیم تا مدیریت بهتری داشته باشیم. این گفته هم بماند که این روزها مدیریت دخل و خرج کمی سخت‌تر از گذشته شده است. این چند سال اخیر نرم افزارهای زیادی در این زمینه به وجود آمدند تا به شما در این زمینه کمک کنند اما همگی به گفته کاربرانشان یا خیلی پیچیده بودند یا قیمتشان خیلی گران بود. اینجا بود که رقم وارد میدان رقابت شد تا به شما در این زمینه کمک شایان و منحصر به فردی بکند.

به جای اینکه ساعت ها و بلکه روزها و هفته ها را صرف تفکر زیاد کردن در زمینه امور مالی خودتان یا نگران کردن خودتان از بابت فراموشی و ... کنید، حتماً فوت و فن زیر را یاد بگیرید. مشاهده و تمرین این آموزشی که برای شما آماده کرده ایم کمتر از 5 دقیقه زمان نیاز دارد.

حسابداری زندگی شخصی خودمان را از کجا شروع کنیم؟

مستقیم میرویم سراغ اصل مطلب. با ساختن دفترحساب شروع کنید! دفتر حسابِ رقم مجموعه‌ای از تمام مشتری‌های مرتبط و مبلغ‌ها و خدماتی است که با آن افراد تبادلات میشود.

بیایید فرض کنیم شما یک کارمند یا یک معلم هستید تا بهتر بتوانیم نشان دهیم چطور می شود از رقم استفاده کنید.

اول از همه باید توی صفحه خانه باشید و بعد روی کادر مربعی رنگ بالا کلیک کنید و یک دفترحساب جدید با عنوانِ خانوادگی ایجاد کنید. بعد از این کار، دکمه پایین با عنوان اضافه کردن مشتری جدید را فشار بدید.

به همین سادگی شما اولین طرف حساب خودتون رو وارد کردید. بعد از اینکار با صفحه زیر روبرو میشوید.

همانطور که از توضیحات این عکس مشخص است، اگر شما از عمه زهرا طلب دارید ، گزینه دادید و اگر بدهکارید گزینه گرفتید را وارد کنید. بیایید فرض کنیم که ما از عمه زهرا طلبکاریم و گزینه دادید رو بزنیم.

در این جا ما فقط با قسمت‌های سبز رنگ کار داریم. مبلغی که از ایشان طلب داریم رو وارد میکنیم. مثلاً 4 میلیون و 500 هزار تومان.

شرح : قسمتِ چرایی طلب ماست. مثلاً بابت تعمیر ماشین. تاریخ و ساعت هم که واضح هست. بعد گزینه ثبت رو میزنیم.

پس تا اینجا ما 4500000 از عمه زهرا طلب داریم. دادید. اگر ایشان مبلغی پرداخت کرد یا از ایشان گرفتیم، گزینه گرفتید و اگر مثل قبل بود گزینه دادید رو میزنیم تا به صورت خودکار به جمع طلب قبلی اضافه یا کم بشود.

به این ترتیب هر طرف حسابتون رو میتانید به این جا اضافه کنید و جمع کل بدهی و طلب رو به صورت تفکیکی به شما نشان میدهد. اگر گزینه مانده را بزنید طلب و بدهی را از هم کم میکند. به همین ترتیب میتوانید برای دوستانتان هم دفتر حساب جدا تشکیل بدهید یا یک دفتر کل که غیر از حساب‌های خانوادگی شما (شامل وام های خانوادگی هم میشود) باشد.

عکس بالا مثالی هست برای یک دفتر حساب کل و عکس پایین مثالی هست برای دخل و خرج شخصی.

نگهداری و محافظت از این اطلاعات با رقم! شما فقط مدیریت کنید!

به این فکر کنید که تمام این کارها را بخواهید با کمک کاغذ و در دفتر های کاغذی انجام بدهید! حتی نمی شود فکرش را هم کرد. همه چیز به سمت آسانی و رفاه بیشتر راه پیدا میکند و رقم یکی از بهترینِ راه هاست.

پس شما این کار را به رقم بسپارید و راحت و سریع به حساب کتاب‌های شخصیتان برسید.

دیدید که چقدر آسان بود؟ رقم این امکانات را در اختیار شما می گذارد تا خیالتان از بابت حساب و کتاب کردن و مدیریت های پیچیده با دغدغه زیاد کاملا آسوده شود. تلاش ما همین است که شما بی دغدغه تر از گذشته زندگی کنید.

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم