درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

بهترین شدن در شغل فروشنده با حفظ علاقه

  • 11 آبان 1400
بهترین شدن در شغل فروشنده با حفظ علاقه

در همه مشاغل نیاز است تا به عنوان کسی که شغل فروشنده دارد، مداوما تلاش و پشتکار داشته باشی. اگر نتوانی با علاقه و انگیزه بالا به فعالیت خود ادامه دهی با مشکلات بسیار زیادی مانند کاهش فروش و عدم رضایت مشتریان مواجه خواهی شد. در نهایت ممکن است باعث از بین رفتن کسب و کار و سرمایه تو شود.

برای علاقه مند شدن به شغل فروشندگی، در شغل مورد علاقه ات فروشنده باش

متاسفانه در اکثر موارد ممکن  است در مسیر شغلی خود به سمتی حرکت کنی که به آن هیچ علاقه ای نداری. ولی به دلیل وجود برخی از مشکلات چاره جز تحمل کردن وضع موجود بنظرت نرسیده است! احساس میکنی نه راه پس داری نه راه پیش! اجاره مغازه امانت را بریده است. چک هایی که همین ماه باید تامین موجودی شود و الا برگشت می خورد یک لحظه هم از یادت نمی رود.

آیا به نظرت می‌رسد شغل فروشنده فعلی‌ات یک چاه بی انتهاست که هر روز بیشتر در عمق آن فرو میروی؟ نگران نباش تو تنها نیستی. هر کسب و کاری با این مسائل رو بروست

از اول شغل مورد علاقه ات را انتخاب کن

بهترین و نخستین کاری که برای علاقه مند شدن به شغل فروشندگی باید انجام دهی، این است که سعی کنی تا کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنی. به زبان ساده تر یعنی از اول کالا و خدماتی ارائه کن که دوستش داشته باشی. زمانی که فعالیت کاری خود را در زمینه مورد علاقه خودت خود آغاز کنی، حتما به شغل فروشندگی نیز علاقه مند خواهی شد.

چون گذارد خشت اول بر زمین معمار کج 

گر رساند بر فلک، باشد همان دیوار کج

از ابتدا شغل درست را انتخاب کن، نه بر اساس سود! کالا و خدماتی را ارائه نکن که صرفا حدس زده ای سود بالایی دارد. بلکه توجه کن که علاقه داشته باشی روی این کالا و خدمت کار کنی یا نه.

برای بهترین بودن تلاش کن

زمانی که بخواهی تا در رقابت با همکاران و رقبا پیروز شوی به طور ناخواسته انگیزه تو برای انجام تمام فعالیت های کاری، حتی فروشندگی بالا خواهد رفت. به کم قانع نباش. سعی کن در هر صنفی که فعالیت میکنی اعتبار کسب کنی و شناخته شوی. مهم نیست که تک محصولی هستی یا چند محصولی، بلکه مهم این است که توسط مشتری ها به عنوان یک کاسب خوش حساب و عالی شناخته شوی.

نشانه گیری تو برای بهترین بودن در صنف خودت یک انگیزه دائمی است که در سخت ترین شرایط تو را به سمت مقصد راهنمایی میکند. اگر صرفا به امرار معاش روزمره قانع باشی هم هیچ اشکالی ندارد. فقط یادت باشد که باید در صنف خودت جزء بهترین های بازار باشی.

در نظرات بنویس در حال حاضر چه شغلی داری و به چه شغلی علاقه بیشتری داری؟

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم