درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

افزایش فروش مغازه با کارت هدیه

  • 12 مهر 1400
افزایش فروش مغازه با کارت هدیه

در بسیاری از موارد فروشندگان علاوه بر فروش کالای مورد نیاز مشتری، سعی می کنند تا با استفاده از راهکار و ترفندهای مختلف، فروش خود را بالا ببرند. یکی از موثرترین ابزارهای جذب مشتری و افزایش فروش، کارت هدیه است.

فرض کن می خواهی با یک راهکار بسیار ساده مشتریان را تبدیل به مشتری همیشگی کنی. برای کالاهایی که می فروشی کارت هدیه تهیه کن. پس از اینکه مشتری تصمیم به خرید گرفت، یک کارت هدیه با مبلغ (مثلا 50 هزار تومان) به او پیشنهاد بده.

زمانی که مشتری کارت هدیه را دریافت می کند، دیگر تمایل زیادی به چانه زدن برای کاهش قیمت ندارد. در نتیجه تو می توانی کالا را با همان قیمت مورد نظر خود بفروشی.

از طرفی مشتری تمایل دارد برای اینکه بتواند باز هم کارت هدیه دریافت کند، به مغازه تو مراجعه کند و با خرید اجناس دیگر درصد هدیه خود را افزایش دهد.

دقت داشته باش کارت هدیه به تنهایی می تواند یک ابزار بسیار قدرتمند برای افزایش فروش باشد. طراحی کارت هدیه می تواند در مشتری حس مثبتی ایجاد کند. کارت هدیه می تواند، مانند کارت ویزیت عمل کند و باعث شود که نام و نشانی فروشگاه تو در ذهن مشتری ماندگار شود.

کارت هدیه را می توان به صورت فصلی و یا در یک بازه زمانی مشخص در اختیار مشتری قرار داد. می توانی در پایان هر فصل برای افزایش فروش، با استفاده از کارت هدیه سعی کنی مشتریان را تشویق به خرید بیشتر کنی.

در نظرات بنویس تا چه مبلغی به مشتری کارت هدیه میدهی؟

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم