درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

چرا باید حساب‌وکتاب دفتری را کنار بگذاریم؟ (تجربه صاحب یک عرقیاتی و ترشی‌فروشی) 📓

  • 26 اردیبهشت 1405
چرا باید حساب‌وکتاب دفتری را کنار بگذاریم؟ (تجربه صاحب یک عرقیاتی و ترشی‌فروشی) 📓

حسابداری با دفتر و قلم به مرور باعث ثبت نشدن دقیق اجناس، نشتی سرمایه و غیرممکن شدن محاسبه سود خالص می‌شود. 📉 در این پست با صاحب یک عطاری هم‌کلام شده‌ایم تا از ضررهای پنهان حساب‌وکتاب دستی بگوید. 🗣️ برای تماشای این داستان آشنا و جذاب، ویدیوهای این بخش را حتماً مشاهده کنید! 👇🎥

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

رقم را رایگان شروع کنید؛ چه با گوشی، چه با سیستم

۱۴ روز میهمان ما باشید و از تمام امکانات رایگان استفاده کنید.