درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

۴ تکنیک برای قطعی کردن فروش در مغازه

  • 31 شهریور 1400
۴ تکنیک برای قطعی کردن فروش در مغازه

زمانی که مشتری برای خرید به مغازه تو مراجعه می کند، نیاز است تا با استفاده از ترفندها و تکنیک های مختلف، سعی کنی تا در انتخاب و خرید به او کمک کنی. گاهی ممکن است مشتری به دلایل مختلفی در تصمیم گیری برای خرید، با مشکل مواجه شود. در چنین شرایطی با استفاده از تکنیک های قطعی کردن فروش می توانی هم به مشتری کمک کنی و هم فروش خود را افزایش بدهی.

تکنیک دعوت

اگر در زمان مراجعه مشتری به مغازه خود متوجه شدی که به کالای خاصی توجه می کند به او بگو که در صورت تمایل می تواند آن را امتحان کند. یا اگر دوست دارد می تواند آن را از نزدیک ببیند. زمانی که از مشتری بخواهی تا لباس را مورد پسندش را بپوشد، تصمیم قطعی خود را برای خرید بگیرد.

تکنیک جایگزینی

ممکن است گاهی به عنوان یه فروشنده متوجه تردید مشتری برای خرید کالا شوی. بهتر است در هر زمان که متوجه تردید او شدی، از تکنیک جایگزینی استفاده کنی. مثلا یک کالای دیگر را به او پیشنهاد بدهی، و یا به او بگویی اگر این کالا را پسندیده، تو می توانی به او تخفیف بدهی.

تکنیک مراقبت

بهتر است زمانی که مشتری می خواهد تصمیم قطعی خود را برای خرید بگیرد، سعی کنی تا به او این اطمینان را بدهی که بهترین انتخاب را داشته است. درواقع تکنیک مراقبت کمک می کند تا به عنوان یک فروشنده این حس را به مشتری منتقل کنی که به فروش خود توجه نداری بلکه خرید و موفقیت مشتری برای تو مهم است.

تکنیک های نهایی سازی فروش این مزیت را دارند که کمک می کنند تا مشتری از خرید خود کاملا راضی شود و در مقابل، فروشندگان به درآمد بیشتری دست پیدا کنند.

در نظرات بنویس از چه تکنیکی برای قطعی کردن فروش استفاده می‌کنی؟

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم