درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

۲ گام رقابت با فروشگاه‌های زنجیره ای

  • 22 شهریور 1400
۲ گام رقابت با فروشگاه‌های زنجیره ای

مهم نیست که صاحب چه کسب و کاری هستی، مهم این است که بتوانی در رقابت با فروشگاه‌های زنجیره ای نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنی و در رقابت با آن ها پیروز شوی. گاهی ممکن است فعالیت های کاری خود در حالی آغاز کنی که هیچ رقیبی برای کسب و کارت وجود نداشته باشد و به نوعی فعالیت منحصر به فردی انجام دهی. در این شرایط درصد موفقیت و پیروزی تو بسیار زیاد است.

اگر به دلیل وجود رقبا نتوانی موفقیت خود را تضمین کنی. در چنین شرایطی نیاز است تا رفتاری متفاوتی در رقابت با فروشگاه‌های زنجیره ای داشته باشی.

گام اول در رقابت با فروشگاه‌های زنجیره ای

فرض کن صاحب یک مغازه هستی که در اطراف خود رقبای بسیار زیادی می بینی. در گام نخست سعی کن تا فعالیت آن ها را مورد بررسی قرار دهی.

در زمان راه اندازی یک کسب و کار بهتر است تا کمی رفتار رقبا را تقلید کنی و سعی کنی رفتاری مشابه آن ها داشته باشی. زمانی که احساس کردی در سطح آن ها قرار گرفتی باید تلاش کنی تا کسب و کاری متفاوت از رقبا داشته باشی و این یعنی که باید گام دوم را برداری.

گام دوم در رقابت با فروشگاه‌های زنجیره ای

دقت داشته باش که این تفاوت باید مطابق با نیاز و سلیقه مشتری باشد. درواقع نیاز است تا در شرایط مختلف و با ترفندهای موثر، فعالیت های خود را با نوآوری و خواسته مشتریان ترکیب کنی، تا بتوانی مشتریان را سمت مغازه یا کسب و کار خود را جذب کنی.

جذب مشتری، همان پیروزی در رقابت با رقبا است که به تو کمک می کند تا بتوانی به اهداف و برنامه های خود نزدیک شوی. و زمانی می توانی از این پیروزی اطمینان حاصل کنی که، پس از جذب مشتری بتوانی آن ها را تبدیل به مشتری وفادار کنی.

در نظرات بنویس چند تا رقیب در اطراف خودت داری؟

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم