درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

۲ راهکار عملی برای اجرای موثر دکور مغازه

  • 8 مهر 1400
۲ راهکار عملی برای اجرای موثر دکور مغازه

به تازگی در انگلستان روشی جدید برای جذب مشتری ارائه شده که بسیار خلاقانه است. در این روش که بیشتر برای مغازه و فروشگاه ها مناسب است، سعی شده تا با استفاده از یک تِم بخصوص فضای داخلی دکور مغازه را به شکلی طراحی کنند که برای مشتریان جذاب باشد.

تِم چیست؟

به طور کلی تم یعنی، ایجاد هماهنگی میان تمام اجزای موجود در یک فضا. یکی از نمونه های قدیمی تم مربوط به صفحه نمایش و آیکون های موجود بر روی گوشی است که به طور هماهنگ طراحی می شوند.

امروزه واژه تم کاربردهای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال در طراحی داخلی و دکوراسیون نیز از تم استفاده می شود. زمانی که از تم استفاده می کنی، متوجه خواهی شد که هماهنگی ویژه ای در میان تمام اِلِمان های موجود در فضای دکور مغازه به وجود می آید که برای بازدیدکننده بسیار جذاب خواهد بود.

در انگلستان با استفاده از تم در فضای مغازه و فروشگاه ها، توانسته اند میزان جذب مشتری را به شکل چشمگیری افزایش دهند.

تم های که برای طراحی داخلی فضای مغازه انگلستان استفاده شده، در دو دسته قرار می گیرد.

استفاده از رنگ

زمانی که یک رنگ خاص برای تم انتخاب می شود، نیاز است تا با سلیقه مشتری و حیطه فعالیت هماهنگ باشد. برای اجرای بهتر تم در فضای فروشگاه بهتر است از ایده طراحان داخلی استفاده کنی، زیرا آن ها این توانایی را دارند که سلیقه مشتری را پیش بینی کنند.

استفاده از فضا سازی

زمانی که بخواهی از فضا سازی به عنوان تم استفاده کنی، به هزینه بیشتری نیاز خواهی داشت. زیرا علاوه بر رنگ ساختار دکور نیز باید با تم هماهنگی داشته باشد. برخی از مغازه ها در انگلستان سعی کرده اند تا از فضا سازی به شکل جنگل استفاده کنن.، به همین دلیل از چوب های طبیعی در فضای مغازه استفاده کرده اند که با استقبال مشتریان نیز مواجه شدند.

تم باید با کالا و محصولاتی که می فروشی کاملا هماهنگ باشد. اگر در مغازه خود لوازم و لباس کودک می فروشی بهتر است با استفاده از رنگ های گرم و شاد، مشتریان را به سمت مغازه خود جذب کنی.

در نظرات بنویس چه مغازه ای میشناسی که بصورت موفق تم داشته باشد؟

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم