درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

گزارش لایو مزیت رقابتی؛ شاه کلید موفقیت امروز

  • 3 بهمن 1400
گزارش لایو مزیت رقابتی؛ شاه کلید موفقیت امروز

ما در تیم رقم، سعی می‌کنیم تا بتوانیم، تکنیک‌ها و مهارت‌های موردنیاز برای فروش بیشتر را به تو آموزش دهیم. برگزاری لایوهای مستمر در این زمینه، یکی از کارهایی است که در این جهت برای کمک به تو انجام می‌دهیم. این لایوها هم برای تو بار آموزشی خواهد داشت و هم بستری فراهم می‌کند تا بتوانی سوالات خودت را از مهمان لایوها بپرسی و ابهامات ریز و درشت خودت را برطرف کنی.

چهار جلسه از این لایوها برگزار شده است که می‌توانی آن‌ها را از طریق پیج اینستاگرام رقم مشاهده کنی و گزارششون را از طریق بخش مطالب داغ کسب و کار سایت رقم بخوانی. جلسه ششم این لایوهای مستمر چهارشنبه هفته گذشته یعنی 22 دی ماه با حضور آقای هیمری- مربی کسب و کار و خلاقیت برگزار شد. در این لایو در مورد مزیت رقابتی صحبت شد که می‌تواند تو را از رقبایت چندین قدم جلوتر ببرد و رونق کسب و کارت را افزایش قابل توجهی دهد.

مزیت رقابتی چگونه می‌تواند باعث افزایش فروش نسبت به رقبا شود؟

مزیت رقابتی یا ارزش افزوده، مجموعه راهکارهایی است که به تو کمک می‌کند تا بتوانی نسبت به رقبایت فروش بیشتر داشته باشی. به عنوان نمونه، یک سوپر مارکت در شیراز را در نظر بگیر. اطراف این سوپر مارکت، مغازه‌هایی دیگری وجود دارد که همین کار را دقیقا انجام می‌دهند. به نظر تو صاحب این سوپر مارکت برای فروش بیشتر چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ ( قبل از خواندن ادامه این قسمت، حتما به این موضوع فکر کن و در قسمت نظرات برای ما چیزی که به ذهنت آمده را بنویس).

یکی از کارهای ساده، اما جذاب برای انجام دادن توسط صاحب این سوپر مارکت، راه‌اندازی فروش تلفنی و غیر حضوری است. به این صورت مشتری می‌تواند راحت و بدون مراجعه به مغازه خریدهایش را انجام دهد. استفاده از این کار ساده باعث می‌شود تا مشتری به جای سوپرمارکت‌های دیگر که فقط فروش حضوری دارند، مغازه تو با فروش غیرحضوری را انتخاب کند، چون هم خرید آسان‌تر است و هم وقت کم‌تری از او گرفته می‌شود.

ایجاد رابطه‌ی خوب با مشتری و ساخت یک رابطه‌ی دوستانه با او نیز یکی از مزیت‌های رقابتی است که می‌توانید نسبت به رقبای خودت بسازی. این کار باعث ایجاد اعتماد بیشتر نزد مشتری می‌شود و او هربار برای خرید تو را به دیگر مغازه‌ها ترجیح می‌دهد.

ایجاد ارزش افزوده را جدی بگیر

در این قسمت از لایو، مزیت رقابتی را به تو معرفی کردیم. مزیت رقابتی یکی از مهم‌ترین عناصر برای موفقیت کسب و کار تو در میان این همه رقیب ریز و درشت است. بنابراین باید حتما نسبت به آن فکر کنی و تا می‌توانی ارزش افزوده نسبت به رقبای خودت ایجاد کنی. این کار سبب فروش بیشتر و رونق کسب و کارت به طور قابل توجهی می‌شود.

آموزش‌های کسب و کار رقم به این لایو ختم نمی‌شود و همچنان ادامه دارد. جلسه‌ی بعدی لایو روز چهارشنبه این هفته از طریق پیج اینستاگرام رقم برگزار می‎‌شود، پس فرصت حضور در این برنامه را از دست نده تا بتوانی هم کلی مطلب جدید یاد بگیری و هم سوالاتت در مورد موضوعات هفته گذشته را بپرسی.

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم