درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

گزارش لایو قیف فروش چیست و به افزایش درآمد چه کمکی می‌کند؟

  • 17 دی 1400
گزارش لایو قیف فروش چیست و به افزایش درآمد چه کمکی می‌کند؟

تیم رقم تمام تلاشش بر این است که بتواند به تو تکنیک‌های و مهارت‌های موردنیاز برای فروش بیشتر را یاد دهد. برگزاری لایو مستمر در زمینه کسب و کار، یکی از ایده‌های تیم برای انجام این هدف بود. در این لایوها تو می‌توانی هم بهتر یاد بگیری و هم سوال‌های خودت در مورد موضوع لایو، همان‌جا بپرسی.

سه جلسه از این لایوها برگزار شده است. تو می‌توانی آن‌ها را از طریق پیج اینستاگرام رقم مشاهده کنی و گزارششان را از همین سایت مطالعه کنی. اما جلسه چهارم لایوهای کسب و کار چهارشنبه گذشته 15 دی ماه با حضور آقای همیری- مربی کسب و کار خلاقیت برگزار شد. موضوع این لایو، قیف فروش و کمک آن به افزایش فروش و درآمد بود که داخل این مطلب گزارشش را برای تو بیان می‌کنیم.

قیف فروش به معنی چیست؟

اگر مشتری از شما محصولی خرید، در کنار آن موردی دیگر را به او معرفی می‌کنی که این کار باعث افزایش احتمال خرید مشتری تو می‌گردد و میزان درآمدت را دو برابر یا چند برابر می‌کند. برای مثال یک میوه‌فروش را در نظر بگیر.

مشتری به مغازه تو می‌آید تا گوجه بخرد، اما تو می‌توانی در هنگام انتخاب گوجه‌فرنگی به او بگویی که به طور مثال قیمت خیار فلان مقدار است و نسبت به دیروز فلان مقدار ارزان‌تر شده است. این کار سبب می‌شود تا مشتری وسوسه بشود و علاوه بر گوجه‌فرنگی، خیار نیز بخرد. یا اینکه بگوید فلان جنس فردا می‌آید و فلان درصد برای شما تخفیف خورده است تا او را به خرید ترغیب کند.

انواع قیف فروش چیست؟

قیف فروشی که در بازار سنتی استفاده می‌شود، با قیف فروش نوین تفاوت‌هایی دارد که برای استفاده از هرکدام تو باید آن‌ها بشناسی.

قیف فروش سنتی

در این نوع از قیف فروش، قبل از این که مشتری تو هزینه آن محصول را پرداخت کند، باید محصول‌های بعدی را به او معرفی کنی تا احتمال افزایش خرید بالاتر رود و بتوانی درآمد بیشتری از این فروش کسب کنی.

همان میوه‌فروش دوباره به یاد بیار، اگر کاسب پیشنهاد خیار را قبل از پرداخت به مشتری خودش بدهد، از قیف فروش سنتی استفاده کرده است تا بتواند فروش و درآمد خودش از هر مشتری را افزایش بدهد.

قیف فروش نوین

در قیف فروش نوین، وقتی که مشتری خرید خودش را انجام داد و هزینه‌ی مربوط به محصول موردنظر را انجام داد، تو باید به او محصول‌های بیشتر را معرفی کنی. یعنی میوه‌فروش وقتی که مشتری گوجه‌فرنگی را خرید، در مورد قیمت و کیفیت خیار امروز خودش نیز صحبت کند تا بتواند آن را بفروشد و درآمد بیشتری کسب کند.

قبل از ترک کردن مطلب، در قسمت نظرات به ما بگو که تا به حال از کدام یک از قیف‌های فروش استفاده کردی و چقدر به افزایش درآمد کمک کرده است؟

در این قسمت از لایو، قیف فروش را به تو معرفی کردیم و گفتیم که انواع مختلف آن چه مواردی هستند تا بتوانی از قیف برای افزایش درآمد خودت استفاده بکنی. به طور قطع سوال‌های بسیار زیادتری در مورد کسب و کار داری که دوست داری تا جواب آن‌ها را پیدا کنی. به همین خاطر ما لایوهای چهارشنبه را ادامه می‌دهیم تا به طور کامل به سوال‌هایت پاسخ دهیم.

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم