درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

مقایسه اجاره کردن مغازه با فروش آنلاین

  • 6 آبان 1400
مقایسه اجاره کردن مغازه با فروش آنلاین

اگر می خواهی کسب و کار جدیدی راه اندازی کنی و به خرید و فروش بپردازی احتمالا به دنبال یک مغازه می گردی تا با اجاره مناسب کار را شروع کنی. اجاره کردن مغازه دغدغه های خاص خودش را دارد و البته فواید خودش. کار کردن در یک مغازه فورا برایت مشتری می آورد و سریع می توانی درآمد کسب کنی. مغازه اصطلاحا پاخور دارد. مغازه داشتن نسبت به فروش آنلاین بجز این منفعت دیگر چه فایده هایی دارد؟

بگذار تا کمی هم از عیب های اجاره کردن مغازه برایت بگویم. هر روز سر ساعت مشخص باید به مغازه رفت و آمد کنی. همیشه باید علاوه بر هزینه هایی که داری اجاره مغازه، خرج قبض آب و برق و گاز هم بپردازی. اداره های اصناف و تعزیرات همیشه حواسشان به تو است و احساس فشار می کنی. البته در بعضی شغل های خدماتی مثل آرایشگاه ناگزیر هستی که مغازه اجاره کنی.

اگر خرید و فروش انجام میدهی می خواهم تو را دعوت کنم که به فروش آنلاین فکر کنی. تو می توانی همان مقدار و بلکه بسیار بیشتر از طریق اینترنت کالاهایت را به فروش برسانی. وقتی وارد فضای آنلاین می شوی دیگر محدودیت نداری که فقط در منطقه جغرافیایی که ساکن هستی خرید و فروش داشته باشی. به تامین کننده هایی فکر کن که از شهر های دیگر دارند برایت اجناس را میفرستند. تو هم می توانی مثل آنها به کل ایران فروش داشته باشی!

در نظرات بنویس از بین فروش اینترنتی و اجاره کردن مغازه کدام را ترجیح میدهی؟

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم