درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

شروع کسب و کار از تبلیغ مغازه

  • 16 شهریور 1400
شروع کسب و کار از تبلیغ مغازه

یک کسب و کار زمانی که فعالیت های خود را آغاز می­ کند، با کارهای مختلفی روبرو است. قیمت گذاری چطور باشد؟ تبلیغ مغازه کجا انجام شود؟ از چه جنس هایی شروع کنی؟ تبلیغ مغازه ات چطور باشد؟ سرمایه ات را در چه زمینه های خرج کنی؟ و... ممکن است در این حین سردرگم شوی که به کدام یک از این کارها رسیدگی کنم. انرژی ام را صرف چه کاری کنم

شروع کسب و کار با ریسک است

این یعنی معلوم نیست که اقبال مردم به سمت مغازه چقدر باشد. ممکن است با گذر زمان فروش پایین باشد و نتوانی از پس هزینه اجاره بر بیایی. این ریسک در ابتدای شروع هر کسب و کاری وجود دارد

احتمالا با این سوال مواجه می شوی که بیشتر بر روی چه موردی باید تمرکز داشته باشی که زودتر ریسک هایت بر طرف شود و بتوانی کار را ادامه بدهی.

یادت باشد که نیاز است به چند مورد مهم اول از همه توجه داشته باشی. به عنوان مثال جذب نیرو، تامین کالا و تبلیغات. تبلیغ مغازه از همه مهم تر است!

به این نکته توجه داشته باش که تبلیغات مهم ترین و اساسی ترین بخش کسب و کار است. اگر می­خواهی تا به اهداف خود نزدیک شوی، قانون تمرکز را در مورد تبلیغات فراموش نکن.

قانون تمرکز و تبلیغات

به طور کلی تمام کسب و کارها برای رسیدن به موفقیت باید بدانند، این رضایت مشتری است که می ­تواند منجر به موفقیت و افزایش درآمد آن ها شود. درنتیجه تبلیغاتی که انجام می دهی باید با توجه به نیاز و سلیقه مشتری باشد.

افراد بسیار زیادی هستند که برای صرفه جویی در هزینه، تبلیغات را نادیده می گیرند، در حالی که نمی دانند باید از قانون تمرکز برای تبلیغات مغازه استفاده کنند.

تنها چیزی که باعث می شود تا مشتری محصول شما را بخرد، محتوای تبلیغات شما است، نه شکل محصول.

دیوید آگیلوی

برای اینکه بتوانی تبلیغات موثری داشته باشی باید چیزی را در اختیار مشتری قرار دهی که برای او ارزش داشته باشد. ارزش چیزی است که مشتری را ترغیب می کند تا برای کالای مورد نظر خود هزینه کند. البته توجه داشته باش، یکی از مواردی که می تواند باعث ایجاد ارزش در کالای یا محصول شود، قیمت آن است.

این فرمول را در زمان استفاده از قانون تمرکز حتما در نظر داشته باش.

کالای باکیفیت + قیمت مناسب = رضایت مشتری

در نظرات بنویس اگر از اول بخواهی کسب و کاری را شروع کنی از چه کاری شروع میکنی؟

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم