درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

رشد کسب و کار مغازه داری، آهسته یا جهشی؟

  • 23 شهریور 1400
رشد کسب و کار مغازه داری، آهسته یا جهشی؟

فرض کن شب است و تو با خودروی شخصی در یک جاده در حال حرکت به سمت مقصد هستی. این جاده کاملا تاریک است و تو فقط می توانی با نور چراغ های خودرو، تا فاصله چند ده متری خود را ببینی. هر لحظه نگران هستی که مبادا با چیزی تصادف کنم! شاید یک چاله یا دره ای جلوی راه باشد که تو از آن بی خبر باشی. رشد کسب و کار هم از همین جنس است.

در کسب و کار شرط ماندگاری و بقاء، پیشرفت است. پیشرفت به این معنا است که بتوانی با توجه به نیاز مشتری، در وضعیت کاری خود تغییرات مثبت ایجاد کنی که منجر به رشد شود

یادت باشد که تو با عبور از هر ده متر می توانی ده متر دیگر را به وسیله چراغ های خودرو ببینی. درواقع هر ده متر که به پیش می روی، این امکان برای تو وجود دارد که بتوانی به طور مداوم، در مسیر پیشرفت کنی تا در نهایت به مقصد اهدافت برسی.

این اتفاق دقیقا چیزی است که می تواند باعث رشد کسب و کار تو شود. اگر می خواهی تا همیشه در حال پیشرفت باشی، تنها کافی است به اندازه ده متر حرکت کنی. این حرکت می تواند شامل تحقیق، سرمایه گذاری و یا جذب نیرو و ... باشد. پس از پیمودن ده متر آن وقت به دنبال ده متر بعدی باش.

دقت داشته باش برای اینکه بتوانی در حرفه  خود پیشرفت داشته باشی، لازم است تا آهسته و پیوسته حرکت کنی، و هیچ نیازی نیست تا به دنبال یک حرکت بزرگ و ناگهانی باشی.

مطمئن باش که با برداشتن گام های کوتاه اما مستمر، این امکان برای تو به وجود خواهد آمد که بتوانی صاحب یک کسب و کار موفق باشی، که هر روز در حال پیشرفت است.

در نظرات بنویس طرفدار کدام روش هستی: حرکت آهسته و پیوسته یا جهش های بزرگ و ناگهانی؟

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم