درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

دلیل مهم برای حذف ویترین مغازه

  • 23 شهریور 1400
دلیل مهم برای حذف ویترین مغازه

اگر هنوز به روش سنتی ویترین مغازه را می‌چینی و شخصا به مشتری اجناس را نشان می دهی حتما با این مشکل روبرو شدی که این کار وقت زیادی را تلف می کند. مخصوصا هنگامی که مشتری های زیادی در مغازه حضور داشته باشند احتمالا مغازه دچار همهمه می شود و مشتری های جدید وارد مغازه نمی شوند.

فروشگاه های بزرگی که این روزها وجود دارند ویترین مغازه ندارند. آنها این امکان را در اختیار مشتری قرار می دهند تا مشتری بتواند خودش از قفسه مورد نظر کالایی که نیاز دارد را انتخاب کند.

تا چند سال گذشته فروشندگان تمام کالا و اجناس مغازه خود را در ویترین مغازه نگهداری می کردند. در واقع می خواستند تا  کالا به طور مستقیم در دسترس مشتری نباشد.

تحقیقاتی که در زمینه بازاریابی و فروش انجام شده است، نشان می دهد که حذف ویترین مغازه از فضا یکی از مواردی است که باعث ایجاد واکنش مثبت در مشتریان می شود.

در تحقیقاتی که انجام شد نظر مشتریان این بود که وقتی خودشان به کالا دسترسی مستقیم دارند احساس راحتی بیشتری با فروشگاه پیدا می کنند

البته این مورد را در نظر داشته باش که هر کالایی را نمی توان به طور مستقیم در دسترس مشتری قرار داد. به عنوان مثال طلا، ساعت و برخی از اجناس قیمتی را همیشه باید در ویترین نگهداری کرد.

همچنین نیاز است تا پس از حذف ویترین از مغازه به موارد امنیتی، از جمله نصب تگ بر روی اجناس و نصب دوربین مدار بسته توجه داشته باشید.

شاید در نگاه نخست حذف ویترین را نتوان به عنوان یکی از عوامل موثر بر افزایش فروش در نظر گرفت، اما بهتر است اگر صاحب یک مغازه هستی و این امکان وجود دارد که ویترین ها را تبدیل به قفسه کنی، نتایج را پس از گذشت یه ماه مورد بررسی قرار دهی.

در نظرات بنویس چه اجناسی از مغازه ات را از پشت ویترین بیرون آورده ای و در دسترس مشتری میگذاری؟

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم