درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

داستان افزایش فروش میلیاردی احد عظیم زاده

  • 6 آبان 1400
داستان افزایش فروش میلیاردی احد عظیم زاده

خیلی از مغازه دارهای تازه کار،  وقتی به خرید میروند طبق تمایل خودشان تعداد زیادی جنس تهیه می کنند ! آنگاه به مغازه بر میگردند و منتظر می شوند تا مشتری بیاید و آن جنس ها را بخرد. آنها خیال میکنند افزایش فروش به همین راحتی هاست. احد عظیم زاده تولید کننده بزرگ فرش ایران اینطور نبود.

کاسب کارهایی که طبق تمایل خودشان جنس ارائه میکنند از اینکه مشتری های کمی سلیقه شان مثل سلیقه مغازه دار است غافل هستند و برای همین جنس های این مدل مغازه دار ها کمتر فروش می رود و متاسفانه قسمت زیادی از سرمایه آنها صرف اجناسی می شود که فروش بالایی ندارد. آنها با این وسیله با افزایش فروش خداحافظی میکنند.

آقای احد عظیم زاده به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان فرش ایران شناخته شده است. آقای عظیم زاده قبل از این که فرش تولید کند به بازار رفت و پرس و جو کرد که چه نوع فرشی ، فروش خوبی داره و مردم خوب میخرند.

بعد از پرس جو،  عظیم زاده فهمید که فرش گرد در بازار کم است و اگر کسی فرش گرد درست کند مردم رو براحتی آنرا میخرند. بنابراین عظیم زاده شروع کرد به تولید فرش گرد و به محض تولید فرش هاش،  همگی فروش می رفت.

یک مغازه دار دیگر به نام آقای شجاع که مانتو می فروخت روش دیگری استفاده می کرد که مطمئن شود اجناس مغازه اش فروش می روند یا نه . آقای شجاع یکی دو نمونه مانتو می آورد و می گذاشت جلوی دید مردم. آنوقت هر مانتویی که زودتر فروش می رفت و مردم درخواست بیشتری داشتند می فهمید که باید از اون نوع  مانتو تعداد زیادی تهیه کند و روی مانتو دیگری سرمایه اش رو تلف نکند.

پس همیشه اول باید از فروش جنس و کالایی مطمئن شویم و بعد برای خرید آن اقدام کنیم.

در نظرات بنویس تو طبق سلیقه خودت خرید میکنی یا طبق سلیقه مشتری؟

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم