درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

جلوگیری از شکست کسب و کار با تغییر کردن بموقع

  • 6 آبان 1400
جلوگیری از شکست کسب و کار با تغییر کردن بموقع

تغییرات در جهان کسب و کار بسیار سریع شده است. کارآفرین‌ها به شدت تلاش می کنند تا با این سرعت تغییرات دچار شکست کسب و کار نشوند. به دور و اطرافت نگاه کن. بسیاری از کسب و کارها روبه نابودی هستند. تاکسی تلفنی ها جای خود را به تاکسی های اینترنتی می دهند، عکاسی ها و حتی روزنامه ها رو به نابودی هستند.

بسیاری از مشاغل شکلشان در حال تغییر کردن است. مغازه داری و خرید و فروش هم تغییرات اساسی پیدا می کند. مغازه های خیابانی کم کم جمع می شوند و بیشتر آنها داخل بازارهای بزرگ جمع می شوند. مغازه های کوچک دچار شکست کسب و کار می شوند و مغازه  های بزرگ جای آن ها را می گیرند.

زمانی فرارسیده است که مشتری گذری کم شده است و کمتر هم خواهد شد. نیاز است که روش های جدید جذب مشتری را یاد بگیری. لازم است که تکنیک های جدید فروش را یادبگیری.

قدرت غول های بزرگ هایپرمارکت مغازه های کوچک را می بلعد مگر این که از روش های جدید فروش استفاده کنند.

چند توصیه برای این که از این تغییرات به سود کسب و کار خود استفاده کنی

1- هر روز درباره روش های فروش مطالعه کن. مطالعه، تحقیق و آزمایش کن تا یاد بگیری.

2- روش کار کردن خلاقانه را یاد بگیر تا بتوانی روش های جدیدی برای فروش پیدا کنی. مبادا صرفا به چیزهایی که تا الان برای کسب و کارت کار می کرده بچسبی و فقط همان ها را اجرا کنی.

3- از ایده های جدید استقبال کن و آن ها را اجرا کن. ایده جدید ممکن است توسط یک رقیبت در حال اجرا باشد. یا شاید در یک شهر دیگر دیده باشی. مهم نیست ایده های جدید از کجا می آیند. تو باید روش هایی پیدا کنی که در شرایط جدید برای کسب وکارت کارآمد باشد

4- پول بیشتری برای تبلیغات کنار بگذار. تبلیغات کردن در این زمان از همیشه مهم تر است. اگر تبلیغات را جدی نمی گیری یادت باشد که رقیب های جدیدی که دارند وارد بازار می شوند به سرعت مشتری هایت را می ربایند

5- از منبع های مختلف برای کشیدن مشتری به سمت کسب و کارت استفاده کن. منبع هایی مانند : تلگرام، اینستاگرام، سایت دیوار. مردم به این سمت تمایل پیدا کرده اند و این تحول را نباید نادیده بگیری.

ماهی چند تومان خرج تبلیغات میدهی؟ در نظرات بنویس

نظرات

بی صبرانه منتظر شما هستیم!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم