درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
منتظر دریافت پیامک باشید.
متاسفانه خطایی در ثبت درخواست شما بوجود آمده است.
لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
درخواست شما یک بار پردازش شده است.
لطفا دقایقی دیگر مجددا امتحان کنید.
تعداد دفعات مجاز درخواست شما به پایان رسیده است.

تکنیک فروش دو یا چند نفره در مغازه

  • 16 مهر 1400
تکنیک فروش دو یا چند نفره در مغازه

یکی از تکنیک هایی که می تواند فروش را افزایش دهد تکنیک فروش دو یا چند نفره است. در این تکنیک به دو یا چند فروشنده در مغازه نیاز داری تا بتوانی با کمک آن ها فروش و درآمد خود را افزایش بدهی.

فرض کن تو و یک فروشنده دیگر در مغازه حضور دارید. زمانی که مشتری تصمیم به خرید کالا گرفت، از تو درخواست تخفیف می کند. امکان تخفیف دادن و کاهش قیمت برای تو وجود ندارد. همچنین نمی خواهی مشتری از خرید خود پشیمان شود و مغازه را ترک کند.

در چنین شرایطی از فروشنده دیگر می خواهی که کالا را به مشتری با قیمت پایین تر بفروشد. همکار تو با تعجب به تو می گوید قیمت این کالا بالاتر از چیزی است که به مشتری گفته ای.

در نتیجه مشتری برای از دست ندادن کالا تصمیم می گیرد تا با همان قیمت اول آن را خریداری کند. یا اینکه در زمان درخواست مشتری برای تخفیف، همکار تو یادآوری می کند که این کالا در بازار با قیمت بالاتری در حال خرید و فروش است تا مشتری از درخواست خود برای گرفتن تخفیف صرف نظر کند.

دقت داشته باش زمانی که می خواهی از تکنیک فروش دو یا چند نفره استفاده کنی نیاز است تا صحبت های خود را با سایر فروشندگان و همکاران هماهنگ کرده باشی. تا در صورت نیاز با رفتاری حرفه ای و کاملا طبیعی، به شکلی که مشتری متوجه هماهنگی میان فروشندگان نشود اقدام به خرید کند.

در نظرات بنویس تا بحال از تکنیک فروش چند نفره استفاده کرده ای یا خیر؟

نظرات
  1. علیرضا

    20 بهمن 1400

    عالی بود!

نظر بدهید!
code

حساب کتاب طلب | بدهی را رایگان شروع کن!

منتظر چه هستی؟ سادگی سود است. دفترحساب راحت و سریع رقم